Один з найкращих шоу-проектів на телебаченні останніх років — це #RestaurantImpossible з Робертом Ірвайном. Для тих, хто не в курсі, він за 24 години робить із збиткового ресторану прибутковий (у тих, хто готовий до змін). Так ось, один із головних “симптомів” хвороби ресторану — власники не їдять їжу власного ресторану. Це свідчить про відірваність від реалій та нездатність вчасно зреагувати на необхідність змін, але головне — репутація! Що за їжу готують, якщо власники не їдять…

Це саме демонструють і розробники, власники так званих hi-tech products corporation (фізичні товари та інновації).

Коли ми думаємо про майбутнє, часто на думку спадають картини з науково-фантастичних фільмів: люди в яскравих костюмах, обладнані найновішими технологічними пристроями, які роблять їхнє життя більш зручним та ефективним. Проте реальність розробників та власників high tech corporation значно відрізняється від цих фантазій.

Незважаючи на те, що вони стоять на передовій технологічного прогресу, багато розробників та власників інноваційних продуктів обирають консервативний стиль одягу. Сірі костюми стали своєрідним символом професійності та серйозності у світі високих технологій. Цей стиль одягу має підкреслювати їхню відповідальність та прагнення до стабільності в бізнесі. Проте, як цей стиль пов’язаний із нашою мрією або уявленням про майбутнє?

Нагадаю вам, Макс Вебер наприкінці 19 сторіччя розробив класичну або адміністративну школу менеджменту, яка включає в себе концепцію бюрократії, характеризується чіткою ієрархією, формальними правилами та процедурами, а також стандартизованими ролями та обов'язками для всіх співробітників. Саме тоді починається бум на чоловічі ділові костюми. Час іде, а ми все продовжуємо вдягатись як у 19 сторіччі… Трохи почекаємо, і повернеться попит на середньовічні перуки.

Голова найтехнологічнішої компанії світу, корпорації SpaceX, яка збирається відправити людину на Марс, Ілон Маск вдягнений як охоронець супермаркету!

Реальність розробників та власників hi-tech продуктів значно відрізняється від фантастичних уявлень. Може, краще їм на презентації наймати професійних аніматорів, які намалюють в нашому уявленні фантастичне майбутнє, яке будуємо сьогодні, зараз! Де всі ці Google Glass, окуляри доповненої реальності, високотехнологічний яскравий одяг…

Нащо створювати мільйони згенерованих ШІ зображень, якщо їх доля - займати місце на жорсткому диску?

Хочеться після кожної такої презентації hi-tech новинок сказати — “Не вірю!”

«Найкращий спосіб передбачити майбутнє — створити його». - Абрахам Лінкольн.

Приєднуйтесь до нас у створенні майбутнього! Нагадаю, що ми є унікальним українським виробником високотехнологічного одягу із 3D-принтами, створеними як професійними дизайнерами, так і за допомогою ШІ-генераторів.

™ Perfectus Перша Креативна Мануфактура https://perfectus.com.ua/

Зображення в пості із відео з останньої презентації змін в #ChatGPT від #OpenAI